Anyu fut

Anyu fut

Mínusz 6

2015. december 31. - Benes Bea

Ma majdnem rekordban futottam, eddig -7 fok volt a leghidegebb, amiben kimentem futni, ma hajnalban -6 fok volt. Lehet, hogy a napokban lesz még hidegebb is, meglátjuk.

Én rettenetesen fázós vagyok, de futás közben valahogy nem zavar a hideg. Most is az volt az első gondolatom, hogy de jó, végre kipróbálhatom élesben az új téli felsőm :) Bélelt nadrág, aláöltöző, rövid ujjú technikai, arra a téli felső, és kész is. ami hiányzik, az egy melegebb futókesztyű, ezt még jó lenne beszerezni, mert általában a kezem fázik nagyon.

A szám elé nem szoktam semmit tenni, zavar, eddig a torkom sem tiltakozott a hideg ellen. A megfelelő sapkát sem találtam még meg, folyamatosan próbálkozom, leggyakrabban baseball sapka + fülmelegítő párosítás van rajtam. A sapka az eső ellen is véd valamennyire, persze ha nagy a szél, akkor úgyis mindegy.

Ilyenkor persze lassabb vagyok (MÉG lassabb), de nem zavar, ez az évszak sajátossága, majd tavasszal gyorsulunk, addig meg döcögünk kényelmesen. 

A héten még lazulás, január 4-től viszont kezdődik az alapozás, juhé :)

A bejegyzés trackback címe:

https://anyufut.blog.hu/api/trackback/id/tr138217200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása