Anyu fut

Anyu fut

Maratoni hét

2015. október 07. - Benes Bea

Ez a hét már minden tekintetben a maratonról szól.

Futás: elvileg 2x8 km lene, és szombaton egy átmozgató, de majd meglátjuk mennyi fér bele a hétbe. Már nem erőltetem, nem ezen a 8 km-en fog múlni.

Evés: 3 nap szénhidrát-megvonás, utána 3 nap feltöltés. Na nem ész nélkül, de a szokásosnál több. Mivel épp a szénhidrátmentes időszakra esett a szülinapom, a kollégáimtól egy igazi mindenmentes tortát kaptam:

12079270_10206956694889338_5272241078475288029_n.jpg

Csak gyümölcs, eper, alma, szőlő, ananász, áfonya :) Elég hamar elfogyott. Van csokis változat is, de az most nekem nem járt :)

És ha már munkatársak, hétfőn egy igazi személyes meglepetéssel készültek: adventi helyett maratoni naptárt készítettek nekem.

12105890_10207876859069864_5941565987208718132_n.jpg

Minden nap újabb zsákot lehet kinyitni. Hétfőn rögtön a pufin lekvárral kezdtünk, mert csak a "Pufin adhat neked erőt és mindent lebíró akaratot" :)

Rajtcsomag: felvettem. Benne van, hogy első maratonista vagyok. A BSI-nél külön gratuláltak érte, én meg olyan ideges/hálás/érzékeny vagyok, hogy már ezen is majdnem elsírtam magam :) A rajtszámom megjegyezhetetlen, de ez legyen a legnagyobb baj.

Időjárás: na ezen viszont lehet aggódni. 9 fok, eső és szél - egyelőre ezt ígéri az előrejelzés. Az eső és a szél nem hiányzik, de a tavalyi 30 fok sem. Oké, nekem semmi sem jó :)

Tchibo: ez nem tartozik szorosan ide, de rendeltem egy csomó klassz dolgot a Tchibotól, alig várom, hogy megjöjjön/hideg legyen és kipróbáljam!

És permanensen izgulok.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyufut.blog.hu/api/trackback/id/tr907947758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása