Anyu fut

Anyu fut

BBU párban

2015. október 23. - Benes Bea

Remek lett ez a futás is, igaz, csak 13 (és egy kicsi) km, remek futóidőben, és az egyik kedvenc versenyemen, de tényleg nagyon jól éreztem magam. Épp ennyi kellett. És az időm is nagyon szépen alakult:

 

ido.JPG

Ez a pálya úgy néz ki, hogy az első része  kellemes, maximum kicsit hepehupás, a finomságok a 7. km után kezdődnek, nekem 450 szintet mért a Endomondo. Szerencsémre az emelkedők az én szakaszom elejére estek, amikor még jó erőben voltam, kb a 12-14-ig km-ig. Sikerült minden felfelét megfutnom, ha lassan is, de folyamatosan. Meg is kaptam érte a beszólást, hogy "de jó erőben vagy", de kollégától ez dicséretnek számít :D A táj pedig kárpótol mindenért, amikor átfutunk a Libegő alatt, az azért "hűha" érzés.

Ez látszik az időmön is, ahogy síkra értünk, meg lejtőre, szépen fel is gyorsultam. Az utolsó kilométer még egy kicsit fifikás, az Alkotás út ugyanis enyhén emelkedik, ez még a vége előtt bónuszként jár :)

A frissítés nekem most kimaradt, se éhes, se szomjas nem voltam, utána ittam csak egy pohár vizet. De ekkora távon ez szerintem belefér.

Mindenesetre megint nagyon klassz élmény lett ez a verseny, remélem, lesz jövőre is. Akár egyedül, akár párban, ide szívesen visszatérek.

És idén kaptunk érmet is:

12178149_10207974792598141_1083648199_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://anyufut.blog.hu/api/trackback/id/tr178014799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása