Anyu fut

Anyu fut

Téged mi motivál?

2015. február 06. - Benes Bea

Ezen gondolkozom már hosszú ideje, hogy engem mi motivál? Miért indulok el esőben, szélben, hidegben, hajnalban, sötétben? Miért indulok el egy nehéz munkanap után? Miért kelek fel hétvégén egy órával korábban, hogy beleférjen a futás a napba?

Sok válasz van. Mert ugye azért kezdtem el futni, hogy leadjak pár kilót. Meg stresszűzésnek, meg mert mozogni jó és muszáj. De ez szerintem kevés lenne, csak ezért senki nem vállalna hosszú távon ennyi macerát, szenvedést és sokszor fájdalmat.

Azt hiszem, egyetlen ésszerű magyarázat van: én ezt szeretem csinálni. ÉN SZERETEK FUTNI. Minden következményével együtt. A kényelmetlenségével, a nehézségével, a kihívásokkal együtt. Egyszerűen csak megtaláltam benne önmagam, és természetes része lett az életemnek.

Fura.

A bejegyzés trackback címe:

https://anyufut.blog.hu/api/trackback/id/tr957145757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása