Anyu fut

Anyu fut

Diéta, 2. hét

2015. március 14. - Benes Bea

Az első hétről nem írtam, de most összefoglalom az első kettő tapasztalatait.

A legmeglepőbb, hogy nem érzem nehéznek. Ha alaposan átgondolom, megszervezem és bekészítem, mikor mit fogok enni, akkor teljesen jól tartható az étrend, és nem is érzem magam éhesnek. Akkor van baj, ha valami közbejön, valahol megcsúszom időben, és nem akkor eszem, amikor kellene. Meg hát nem tudok nap közben beugrani és bekapni valahol valamit. Nincs péksüti, nincs pizzaszelet, nincs junkfood. Nincs édesség, ha rágcsa kell, akkor répa, alma, maximum magvak aszalt gyümölcsökkel.

Az is fura, hogy nem hiányzik az édesség. Sajnos tényleg kényszerevő vagyok, ha stressz ér, akkor kívánom a legjobban a csokit, de most mégis sikerül megállnom. Legfeljebb pótlom sovány túróval és banánnal. Édes, de mégsem cukros.

Ma megsütöttem a kedvenc paleó sütimet, mákos-banános, ez is segít majd a vágyakozás legyőzésében. 

És holnap megérdemelt csalás nap :) Úgy várom, mint egy gyerek, de még nem tudom, mivel fogok bűnözni :) Talán gyümölcsjoghurttal...

A bejegyzés trackback címe:

https://anyufut.blog.hu/api/trackback/id/tr307268303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemsissi 2015.04.13. 10:01:55

Ez milyen diéta és mi a célja?
És örülök, hogy bejött a sütirecept :)

Benes Bea 2015.05.24. 18:27:51

Tavaly is bejött a Vivicitta előtt a szénhidrát megvonás, idén is ezt terveztem. De idén nem voltam olyan kitartó sajnos :/
süti beállítások módosítása