Anyu fut

Anyu fut

Kvázibárki Gerilla Félmaraton #3

2015. november 22. - Benes Bea

Mármint nekem ez a második volt, amin részt vettem, de hivatalosan ugye a harmadik verseny. Vagy nevezzük inkább közösségi futásnak, mert nem az idő a cél - nekem általában az, hogy ne tévedjek el :)

Van rajtszám, meg lehetett kérni pólót, ami tényleg finisher, mert csak a végén kapja meg, aki kért :)

Frissítés nincs, csak amit hozol magaddal, vagy veszel, vagy ha van segítőd, ő adhat.

Az útvonalat csak a verseny előtti nap kapjuk meg, lehet vele ismerkedni, nyomtatni, térképet böngészni. Most így nézett ki:

Rajt: Szabadság-híd pesti hídfő, a Vásárcsarnok felőli oldal

Útvonal: Vámház krt - a Kálvinon jobbra - Ráday utca - Boráros tér - Petőfi híd (jobb oldali járda) - lehajtón le, át a híd alatt a Lágymányosi híd felé - Magyar tudósok körútja az egyetem épülete előtt - Warga László út - Karinthy Frigyes út - Móricz Zsigmond körtér - Villányi út - Szüret utca - Somlói út - Kelenhegyi út - Szirtes utca jobbra fel - Citadella sétány - Szirtes utca jobbra le - Hegyalja út - Erzsébet híd jobb oldali járda - Szabad sajtó út - Ferenciek tere - Károlyi utca - Egyetem tér - Kecskeméti utca - Múzeum krt. jobb oldali járda - Astoria - Károly krt. - Zsinagóga - Dohány utca - Nagykörút baloldali járda - Király utca - Erzsébet tér - Bajcsy-Zsilinszky út jobb oldali járda - Arany János utca - Nádor utca - Kossuth tér - Falk Miksa utca - Szent István krt. jobb oldali járda - átkelés a körúton a Szemere utca sarkán (CIB fiók után) - Hegedűs Gyula utca - Vígszínház utca - Pannónia utca - Katona József utca - Pozsonyi út - Szent István park - Csanády utca - Lehel utca - Bulcsú utca - Bulcsú/Szabolcs utca sarkán egyenesen tovább az aluljárón - Podmaniczky utca - Dózsa György út - Kassák Lajos utca - Bulcsú utca jobbra - Váci út - Lehel Csarnok

Cél: a Lehel Csarnok előtt a Váci úton

Tanulság: mindenképpen nyomtatok legközelebb térképet is, az útvonalleírásból nem mindig derül ki, hogy balra vagy jobbra kell-e fordulni. Szerencsére azért egyszer sem tévedtem el, bár főleg azért, mert sokáig együtt haladt a mezőny, utána pedig egy nagyon készséges boltos srác útbaigazított - konkrétan addig füttyögött utánam , míg el nem mondhatta, hogy merre mentek a többiek :)

Rajt 7-kor, nekem ez pont jó, Peti még alszik, korán haza is érek, magamtól is így mennék futni. Hideg van, szemerkél az eső is, és van, ahol nagy a szél, de összességében teljesen jó futóidő van.

Az útvonal nagyon klassz, most az első harmadra esett a szivatós rész, megmásztuk a Citadellát szépen, de hát itt lehet ilyen képeket lőni:

12249686_987642634625779_5940327865985623690_n.jpg

(Fotó: Máté Mikos)

Sajnos érzem, hogy túl gyors nekem a tempó, 5.30-5.50-es átlagokat mentünk, azért ez a városban, piros lámpákkal megspékelve elég kemény. Legalábbis nekem, a 16. km-nél el is fogyok, akkor lemaradok, jobban esik egyedül szenvedni.

Ráadásul éhgyomorra jöttem, nem is frissítettem menet közben. Most hát benyomom a fél Kubu pürémet, próbálok inni, de a víztartályom valamiért nem működik, gondolom megtekeredett a cső, de nem sokat molyolok vele. A vége már nem esik jól, eléggé szenvedek, beáll a nyakam megint, fáj már a futás, így nagyon kellemes meglepetés, amikor az utcatáblákat böngészve egyszer csak hangos biztatásra, szurkolásra leszek figyelmes, ami azt jelenti, beértem :) 21,4 km 2:17 alatt, azért ez nem olyan rossz, a hangulat, a társaság szuper, remélem, lesz még jövőre is :)

12238503_10208134213863573_5739371506969013411_o.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyufut.blog.hu/api/trackback/id/tr658097976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása