Anyu fut

Anyu fut

Ma megint nem ment...

2015. május 24. - Benes Bea

 

Ma megint nem ment a futás... Persze mit jelent az, hogy nem ment? Mert 6 perc körüli kilométereket futni azért nem olyan rossz. De közben az érzés nem volt az igazi. Fájt, kellemetlen volt, lassúnak és nehéznek éreztem magam. 

Zoli kérdezte is, hogy megint megvan-e? (Vele futottam a 30 km-t ugye, emlékszünk...). Mondtam, hogy nem, csak tegnap futottam. Elég sokat. Közel 21 (20,8) km-t. 2 óra 1 perc alatt. Amiből az utolsó 9 km-en 5:37-es ezreket mentem.

...

Egy kicsit emésztgettük ezt az információt, hogy gyakorlatilag megfutottam életem legjobb félmaratonját tegnap, csak úgy, magamnak. Aztán úgy döntöttem, nem is kínzom ma túl sokáig magam, így egy Népsziget oda-vissza elég is lesz :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyufut.blog.hu/api/trackback/id/tr747488060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása